A Mãe é que sabe

Há uns meses, muito antes do Natal, a minha mãe tinha-me encomendado uma mala. Fã do blog e das minhas peças, forneceu o material, escolheu o forro e quis especificamente alças de cabedal. A encomenda esteve em "águas de bacalhau" durante uns tempos... E não foi nada fácil de conceber! Primeiro saiu demasiado grande, depois saiu demasiado pequena. No final, lá consegui acabar. E hoje mostro-vos o resultado. O exterior foi feito com partes de duas calças, umas castanhas e umas vermelhas. O forro é um espectáculo. E escolhido pela própria cliente. Com bolso grande no interior. Ficam as fotos.





O que acham? Gostam? Falo por mim, se não fosse para a minha mãe, ficava com ela... Adoro o resultado final. Mas eu sou suspeita, por mim ficava com todas. Mais uma ideia para os vossos trabalhos de costura!
Digam-me a vossa opinião! Comentem, partilhem... E inspirem-se!





[English below]











A few months ago, way before Christmas, my mother ordered a handbag. Fan of the blog and of my handbags as she is, she gave me the material, she chose the inside fabric and asked specifically for leather handles. The order was in "stand by" for a while... And it was not easy to conceive! First, it got out too big, afterwards too small. In the end, I managed to finish it. And today I am showing you the result. The exterior was made out of two diferent trousers, one brown, the other red. The inside fabric is just amazing. Chosen by my mother. With a big inside pocket. Here are the photos.





What do you think? Do you like it? I speak for myself when I say, if this wasn't for my mother, I would keep it... But then again, I'm suspicious. I would keep all of them. Another idea for your sewing work!
Tell me what you think! Comment, share... and get inspired!

Comments

Popular Posts